Sunday, August 11, 2013

Ayra #1

Hahahahaha lawak gila
Anak saudara gua nak tidur. Dia pun baring la atas gua yang tengah baring, tengah sedap sedap tidur. Dia letak la kepala dengan tangan kat perut gua. I was like, dia ni nak baring ke? Maklumla tak reti dengan bebudak. Pastu ayah pun kata, dia nak tidur tu, penat main dah.

Pastu gua pun bagi la dia baring, gua edjas edjas posisi badan, nak bagi anak buah gua selesa. Dia pun edjas edjas la jugak nak dapat comfort. Tapi tak comfort gak. Dia pegang pegang badan gua, tulang je dia dapat. Hahah. Gua tak boleh la nak buat apa. Dah memang takde lemak. Lagi lagi masa puasa ni. Meeeemang keding.

Serius, masa nak edjas diri dia tu, dia cam edjas bantal, tapi takde ke-empuk-an. So dia pun pandang gua pelik like…’Asalla tak lembut pun Mak ni…’

Haha of kosss. Mak dia ni lagi berisi, lagi sedap ah. So dia pelik kenapa tetiba Mak berubah camtu. Teori kitorang sebenarnya adalahhh anak akak gua ni ingat gua ni Mak dia. Sebab muka kami sama. Bila gua tak seempuk maknya… Dia pun pelik haha

Itulah al kisah gua dengan seorang bayi..

No comments:

Post a Comment

Yes?

FREAKS